Każdy gracz na daną range ma do wyboru jedną z dwóch technik.
Giermek 1.Mocne uderzenie. Obrażenia: 30. Potrzebna reakcja do uniknięcia: 6 Opis: To uderzenie z góry. Gracz bierze duży zamach dzięki czemu technika jest łatwa do uniknięcia ale za to zadaje duże obrażenia.Technikę można użyć raz na 2 tury. 2.Lekka obrona tarczą. Opis: Ta technika pozwala na uniknięcie ciosów do 25 obrażeń. Konieczne posiadanie tarczy.
Żołnierz 1.Krótka seria ciosów. Obrażenia 3x 15. Potrzebna reakcja do uniknięcia: 10 Opis: To szybka seria 3 ciosów zadająca małe obrarzenia.Technike można użyć raz na 2 tury 2.Zwykła obrona tarczą. Opis:Ta technika pozwala na uniknięcie ciosów do 50 obrażeń. Konieczne posiadanie tarczy.
Wojownik 1.Lekka szarża. Obrażenia 60. Potrzebna reakcja do uniknięcia: 17 Opis: Użytkownik zasłania się tarczą po czym naciera na przeciwnika z lekką siłą jednak ta technika zadaje duże obrażenia.Można ja użyć raz na 4 tury 2.Wspomaganie reakcji. Opis: Ta technika po użyciu daje użytkownikowi 8 do reakcji.
Hoplita 1.Szybka seria ciosów. Obrażenia 4x 20. Potrzebna reakcja do uniknięcia: 25 Opis: Użytkownik w bardzo szybkim czasie zadaje 4 ciosy odbierające sporo Hp. 2.Rzut tarczą. Skutki -50% do ataków i obrony. Czas działania 2 tury.Potrzebna reakcja do uniknięcia 27. Opis:Gracz rzuca tarczą w tors przeciwnika i otumania go na 2 tury.Można użyć raz na walkęz danym przeciwnikiem.
Generał 1.Mocna szarża .Obrażenia 100.Potrzebna reakcja do uniknięcia 33. Opis:Użytkownik zasłania się tarczą po czym naciera na przeciwnika z ogromną siłą. Wymagana tarcza. Można ją użyć raz na 6 tur. 2.Kombinacja ciosów. Obrażenia 120. Potrzebna reakcja do uniknięcia 30 Opis: Użytkownik robi kombinacje ciosów po kolei kopnięcie nogą,obrót, walnięcie mieczem i uderzenie tarczą.Mozna to uzyc raz na walke
Elitarny Hoplita 1.Rzut Mieczem. Obrażenia 50. Potrzebna reakcja 40 Opis: Rzut mieczem w tors przeciwnika powoduje krwawienie i co ture przeciwnik dopisuje -20 hp.Mozna użyć tej techniki raz na 3 tury. 2.Ucięcie ręki. Obrażenia 70. Potrzebna reakcja 40 Opis:Użytkownik rzuca mieczem i ucina rękę przeciwnika dzięki czemu przeciwnik nie jest zdolny do walki
Król 1.Szarża Bogów. Obrażenia 150. Potrzebna reakcja 50 Opis: Użytkownik z mocą Zeusa robi szarże w kierunku przeciwnika. Technika prawie nie do uniknięcia, robiona jest ona strasznie szybko a zadaje bardzo duże obrażenia. Można tego użyć raz na walke 2.Ochrona całkowita. Opis: Technika stosowana przez największych wojowników chroni użytkownika przed wszelkimi atakami fizycznymi do 120 obrażeń.Można użyć tego raz na walke
|