Giermek 1.Mocne pchnięcie włócznią. Obrażenia 35. Potrzebna reakcja do uniknięcia 7 Opis: Pchnięcie włócznią tylko że 2x mocniejsze. 2.Lekka Obrona tarczą. Opis: Użytkownik broni ataki do 30 obrażeń.
Żołnierz 1.Mocny rzut włócznią. Obrażenia 45. Potrzebna reakcja do uniknięcia 15 Opis: Użytkownik bierze duży zamach i z całej siły rzuca włócznie w strone przeciwnika 2.Buff. Opis: Użytkownik tej techniki dostaje + 7 do reakcji. Można użyć to raz na walke
Wojownik 1.Szarża wspomagana. Obrażenia 50 +15. Potrzebna reakcja do uniknięcia 20 Opis: Użytkownik robi szarże po czym atakuje z góry włócznią.Technike można użyć 2x na walke. 2.Szybka seria uderzeń. Obrażenia 3x 20. Potrzebna reakcja do uniknięcia 25 Opis: Użytkownik robi szybko serie uderzeń włócznią. Gdy użytkownik ma 2 włócznie obrażenia lecą podwójnie. Można użyć tego 2x na walke
Hoplita 1.Spiralna Włócznia. Obrażenia 70 Potrzebna reakcja do uniknięcia 30 Opis: Użytkownik podkręca włócznie dzięki czemu przeciwnik traci orjętacje i trudno mu uniknąć ataku. 2.Obrona tarczą Opis: Technika umożliwia obronę przed każdą techniką do 60 obrażeń
Generał 1.Mocna szarża ze wspomaganiem. Obrażenia 70 +20. Potrzebna reakcja do uniknięcia 35 Opis: Użytkownik robi szarże po czym atakuje z góry włócznią z dużą siłą.Gdy użytkownik ma 2 włócznie obrażenia lecą podwójnie. Można użyć tego 2x na walke 2.Obrona/Atak. Obrażenia 30. Potrzebna reakcja do uniknięcia 45. Opis: Przeciwnik broni się przed atakiem do 40 obrażeń i zaraz po tym atakuje włócznią
Elitarny Hoplita 1.Rzut tarczą. Skutki -50% do ataków i obrony. Czas działania 2 tury.Potrzebna reakcja do uniknięcia 27. Opis:Gracz rzuca tarczą w tors przeciwnika i otumania go na 2 tury.Można użyć raz na walkęz danym przeciwnikiem. 2.Celny rzut. Obrażenia 20. Potrzebna reakcja do uniknięcia 45 Opis: Użytkownik rzuca włócznią w nerwy ręki po czym przeciwnik do końca walki nie moze robić technik ręcznych.
Król 1.Obrona/Atak ostateczna. Obrażenia 120. Potrzebna reakcja do uniknięcia 50 Opis: Użytkownik broniąc ataki do 100 obrażeń od razu po tym atakuje przeciwnika z ogromną siłą. 2.Mocny rzut tarczą. Obrażenia 110. Potrzebna reakcja do uniknięcia 55 Opis: Użytkownik rzuca tarczą jak dyskiem z ogromną szybkością. Gdy tarcza trafi przeciwnika, przeciwnik umiera na miejscu.
|