Fantasy Life

Stań się najlepszym wojownikiem mitów Greckich


#1 2010-01-31 02:52:19

 Leonidas

Król

3509796
Skąd: Sosnowiec
Zarejestrowany: 2010-01-16
Posty: 49
Punktów :   

Techniki klanu włóczni

Giermek
1.Mocne pchnięcie włócznią. Obrażenia 35. Potrzebna reakcja do uniknięcia 7
Opis: Pchnięcie włócznią tylko że 2x mocniejsze.
2.Lekka Obrona tarczą.
Opis: Użytkownik broni ataki do 30 obrażeń.

Żołnierz
1.Mocny rzut włócznią. Obrażenia 45. Potrzebna reakcja do uniknięcia 15
Opis: Użytkownik bierze duży zamach i z całej siły rzuca włócznie w strone przeciwnika
2.Buff.
Opis: Użytkownik tej techniki dostaje + 7 do reakcji. Można użyć to raz na walke

Wojownik
1.Szarża wspomagana. Obrażenia 50 +15. Potrzebna reakcja do uniknięcia 20
Opis: Użytkownik robi szarże po czym atakuje z góry włócznią.Technike można użyć 2x na walke.
2.Szybka seria uderzeń. Obrażenia 3x 20. Potrzebna reakcja do uniknięcia 25
Opis: Użytkownik robi szybko serie uderzeń włócznią. Gdy użytkownik ma 2 włócznie obrażenia lecą podwójnie. Można użyć tego 2x na walke

Hoplita
1.Spiralna Włócznia. Obrażenia 70 Potrzebna reakcja do uniknięcia 30
Opis: Użytkownik podkręca włócznie dzięki czemu przeciwnik traci orjętacje i trudno mu uniknąć ataku.
2.Obrona tarczą
Opis: Technika umożliwia obronę przed każdą techniką do 60 obrażeń

Generał
1.Mocna szarża ze wspomaganiem. Obrażenia 70 +20. Potrzebna reakcja do uniknięcia 35
Opis: Użytkownik robi szarże po czym atakuje z góry włócznią z dużą siłą.Gdy użytkownik ma 2 włócznie obrażenia lecą podwójnie. Można użyć tego 2x na walke
2.Obrona/Atak. Obrażenia 30. Potrzebna reakcja do uniknięcia 45.
Opis: Przeciwnik broni się przed atakiem do 40 obrażeń i zaraz po tym atakuje włócznią

Elitarny Hoplita
1.Rzut tarczą. Skutki -50% do ataków i obrony. Czas działania 2 tury.Potrzebna reakcja do uniknięcia 27.
Opis:Gracz rzuca tarczą w tors przeciwnika i otumania go na 2 tury.Można użyć raz na walkęz danym przeciwnikiem.
2.Celny rzut. Obrażenia 20. Potrzebna reakcja do uniknięcia 45
Opis: Użytkownik rzuca włócznią w nerwy ręki po czym przeciwnik do końca walki nie moze robić technik ręcznych.

Król
1.Obrona/Atak ostateczna. Obrażenia 120. Potrzebna reakcja do uniknięcia 50
Opis: Użytkownik broniąc ataki do 100 obrażeń od razu po tym atakuje przeciwnika z ogromną siłą.
2.Mocny rzut tarczą. Obrażenia 110. Potrzebna reakcja do uniknięcia 55
Opis: Użytkownik rzuca tarczą jak dyskiem z ogromną szybkością. Gdy tarcza trafi przeciwnika, przeciwnik umiera na miejscu.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.eaa.pun.pl www.cavallone.pun.pl www.nasza-ekipa.pun.pl www.strazrepki.pun.pl www.aa-xhodon.pun.pl